Kā auto izvēlas dāmas, un kā to dara kungi?


Mūsu eksperti, ignorējot visas pasaules līdztiesību trendus un riskējot nokļūt histērijas krustugunīs, tomēr atļāvās analizēt – kādi auto un ar tā iegādi saistīti aspekti ir būtiskāki kungiem un dāmām, absolūti cienot abus, jo mēs uzskatām, ka sadzīves burvība un vienlīdzība slēpjas dzimumam raksturīgo pazīmju atšķirībās, bez pretenzijas uz to, ka kāds no dzimumiem darītu pareizāk.

Lūk mūsu ekspertu sagatavotās analīzes rezultāts:

Stils un Izskats:

Pexels.com

Vīriešiem automašīna ir kā viņu personības atspoguļojums. Vīrieši ljoti uzmanīgi izvēlas automašīnu, lai uzsvērtu savu vīrišķību – tātad priekšroku dodot jaudīgiem, agresīviem un pat šokējoša izskata spēkratiem.

Pexels.com

Sievietes, no otras puses, vairāk pievērš uzmanību automašīnas praktiskajām īpašībām. Viņām ir svarīgāk, lai automašīna būtu ērta, droša un izskatītos pievilcīga, pie kam tādā veidā, lai nepiesaistītu nevēlamu uzmanību.

Tehniskā stāvokļa pārbaude:

Vīrietis visu zina un saprot PATS! Kurš gan būs tas “eksperts”, kurš šim esības kronim spēs kaut ko iestāstīt? Vīrietis paļaujas uz savu ego, un pats zinās, pa kuru riepu iespert, un kuru bukti paknibināt ar pirkstu. Vīrietis nekad nekļūdās. Proti, ja vēlāk atklāsies kāds defekts, vīrietis visu vainu novels uz negodprātīgo pārdevēju.

Tikmēr sievietes bieži vien izvēlas praktisku pieeju, pamatojoties uz ekspertu padomiem pārbaudot automašīnas tehnisko stāvokli, lai izvairītos no neparedzētiem remontiem un izdevumiem nākotnē.

Cena un tirdzniecības veids:

Parasti vīriešiem ir tendence būt uzticīgiem saviem prātiem, kas, kā mēdz teikt, liek pieturēties pie viņu sākotnējiem mērķiem, nemainīgi cenšoties gūt labāko piedāvājumu, lai “uzvarētu” tirgošanās duelī.

Savukārt sievietes ir vairāk pakļautas emocijām, un tās var izvēlēties automašīnu arī tāpēc, ka tā ir sievietes “mīļākā” krāsa vai trāpījies brīnumjauks pārdevējs.

Ko par jauno auto padomās citi?

Vīriešiem var būt tendence pievērsties jaunāko automašīnu tehniskajām specifikācijām un jaudas rādītājiem. Viņi vēlas izjust priekšrocības, ko sniedz jaunākās tehnoloģijas vai dažādi gadžeti, piemēram, modernas drošības tehnoloģijas, jaunākie dzinēju risinājumi un salona ērtības. Tādēļ vīrieši varētu būt vairāk noskaņoti uz tādu automašīnu iegādi, kuras aprīkotas ar fīĉām, kas varbūt nav nemaz tik funkcionālas vai nepieciešamas, bet ko noteikti novērtēs citi vīrieši.

Turpretim sievietēm mazāk būtisks ir apkārtējo viedoklis, piemēram, tām var būt lielāka interese par automašīnu ekoloģiskajām īpašībām un ilgtspējīgu risinājumu izmantošanu. Tās var būt uzmanīgākas pret jaunajiem elektriskajiem vai hibrīdautomobiļiem, kuri var nodrošināt zemākus emisiju līmeņus un samazināt vides ietekmi. Tādēļ sievietes var būt vairāk ieinteresētas par jaunākiem automašīnu modeļiem, kas piedāvā ekoloģiski draudzīgas un ilgtspējīgas alternatīvas.

Auto pārdevējs:

Mazliet dīvaini, bet mūsu ekspertu ilggadīgā pieredze apstiprina faktu, ka gan vīriešiem, gan sievietēm ir svarīgi, lai automašīnas pārdevējs būtu ne tikai uzticams un atbildīgs, bet arī laipns un profesionāls. Svarīgs ir tāds pārdevējs, kurš rada uzticību un izjūtu, ka viņam var uzticēties. Tādēļ gan vīrieši, gan sievietes var ņemt vērā auto pārdevēja personības iezīmes, lai pieņemtu lēmumu par automašīnas iegādi.

Auto tālākpārdošanas potenciāls:

Vīriešiem var būt lielāka interese par automašīnām, kuras saglabā vērtību un ir pieprasītas otrreizējā tirgū. Viņi noteikti izvērtēs automašīnas tālāko pārdošanas potenciālu un to, kāda būs automašīnas atlikušā vērtība pēc vairāku gadu lietošanas. Tādēļ vīrieši ir vairāk vērsti un tendēti uz zināmiem automašīnu zīmoliem vai modeļiem, kuri ir pazīstami ar savu izturību un ilgmūžību.

Sievietēm daudz svarīgāka ir emocionālā saikne ar automašīnu un tās atbilstību viņas dzīvesveidam un personībai. Tās var pievērst lielāku uzmanību automašīnas dizainam, krāsai un aprīkojumam, proti, neizskaidrojamam kopumam, kurā mierīgi iemīlēties no pirmā acu skatiena, un tādējādi pēkšņi pieņemot negrozāmu lēmumu par automašīnas iegādi.

Pexels.com

“Es gribu un viss!” faktors:

Dažreiz arī vīrieši pieņem lēmumu par automašīnas iegādi, pamatojoties uz emocionāliem impulsiem un tā dēvēto “Es gribu un viss!” faktoru. Tas var ietekmēt lēmumu par konkrētas automašīnas izvēli, pat ja tā nesniedz visus tehniskās vai praktiskās priekšrocības.

Tomēr tieši sievietēm šis faktors nostrādā daudz izteiktāk. Sievieti pārņem sajūta un iracionāla pārliecība, ka “šī ir tā automašīna, ko es gribu!”. To ietekmē virkne emocionālu faktoru, tostarp jau minētie – automašīnas izskats, krāsa un sajūta braukšanas laikā. Jebkas no minētā vienā brīdī var būt izšķiroši, lai tiktu pieņemts lēmums par automašīnas iegādi.

Mūsu ekspertu analīze skaidri atklāj, ka gan kungiem, gan dāmām ir savas unikālas pieejas automašīnu izvēlei. Lai gan izvēles procesā gan vīrieši, gan sievietes rūpīgi izvērtē stila, tehnisko stāvokli, cenu, tirdzniecības veidu, auto pārdevēju, tālākpārdošanas potenciālu un citus aspektus, katrs to dara pa savam. Tādēļ, neskatoties uz piederību vienam vai otram dzimumam, svarīgi ir respektēt un saprast katras personas individuālās vēlmes un vajadzības, arī tad, kad runa ir par automašīnu iegādi. Galu galā, šī procesa mērķis ir atrast automašīnu, kas atbilst gan praktiskajām vajadzībām, gan emocionālajām vēlmēm, nodrošinot pilnīgu apmierinātību un prieku no katra brauciena kā sievietei, tā vīrietim.